De asemenea… trupa mea face mâine primul nostru concert virtual. Se numește TERMINAL și va începe la 10pm EST / 7pm PST și apoi va fi disponibil timp de 24 de ore după ora inițială de difuzare. mă simt ca și cum aș fi din nou o trupă locală, cerându-le prietenilor mei să cumpere bilete în parcarea Chain Reaction haha. Dar pe bune, dacă vreți să cumpărați un bilet și să vedeți niște metalcore, cred că acest stream va merita. Toată echipa noastră a fost înnebunită de el. puteți cumpăra bilete și/sau merch-uri pentru el pe www.silentplanetband.comBut, de asemenea… putem doar să discutăm! Iubesc această comunitate și mă simt extrem de recunoscător pentru multele ori în care conținutul nostru a fost împărtășit/discutat/criticat aici.Okay LOVE YOU! Să începem. Scuze pentru întârzierea mea. După cum știți, uneori pot să mă lungesc mult.

EDIT: MULȚUMESC MULT PENTRU CĂ AȚI RĂMAS CU MINE ÎN ACEASTĂ SEARĂ!
Aceasta a fost o mare onoare să aud perspectivele unor oameni diferiți. De asemenea, simt că am primit multe dintre cele mai bune întrebări care mi-au fost puse vreodată. Vreau să spun asta. Oricum, voi continua să răspund la mai multe întrebări pe parcursul nopții (dacă este în regulă cu modurile noastre neînfricate!), dar sunt, de asemenea, pe cale să încep să fac streaming chiar acum pe canalul meu twitch și să dau câteva bilete la terminal! Dacă vreți să vă petreceți timpul este gratuit (și, în unele ocazii rare, distractiv!) la www.twitch.tv/silentgarrettofficial

Și dacă nu v-am răspuns la întrebare, dar vreți să discutați mai mult, nu ezitați să apăreți pe stream și să-mi puneți întrebarea și vă pot răspunde cu vocea mea crocodilă haha. Te iubesc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.